Retour à l'ouvrage

Informations du chercheur

Nom complet

Jaafari Mohamed

Grade

PH

Spécialité

English Studies

Thématique de recherche

Linguistics, Translation, Methodology

Laboratoire

Laboratoire de recherche en Linguistique et Referentiels culturels مختبر البحث في اللسانيات و انساق الثقافات

Établissement

Non affilié

Projets (0 au total)

Aucun projet disponible.

Publications (14 au total)

Enhancing Students’ intercultural competences through University Academic Training

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: International Journal of Civilizations Studies & Tolerance Sciences

Année: 2024

DOI: https://doi.org/10.54878/b3xc4f79

Impact of ChatGPT on Academic Writing at Moroccan Universities

Auteur: Mohamed Jaafari, Khairi Obaid Al-Zubaidi, Touzani Fatima Zahra

Revue: Arab World English Journal

Année: 2024

DOI: https://doi.org/10.24093/awej/chatgpt.1

A. Leveraging Connected Classrooms to Enhance 21st Century Skills among High School Students (Based on Two Case Studies).

Auteur: Mohamed Jaafari, Ahmed Touhami

Revue: Revue Linguistique et Référentiels Interculturels

Année: 2024

DOI: https://doi.org/10.34874/IMIST.PRSM/LIRI-V5I1.49978

Semiotic Aspects of the Arabic Language Letters

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: Linguistics and Discourse Analysis. Revue Linguistique et Référentiels Interculturels

Année: 2023

Assessing Online Courses in Research Methodology

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: Revue Linguistique et Référentiels Interculturels

Année: 2021

DOI: ISSN: 2658-9206

Challenges of Learning and Teaching Linguistics Online

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: Revue Linguistique et Référentiels Interculturels

Année: 2021

DOI: d

Assessing Online Courses in Research Methodology

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: Revue Linguistique et Référentiels Interculturels

Année: 2021

DOI: https://doi.org/10.34874/IMIST.PRSM/liri-v2i2.29062

Structuring Thesis Chapters for Journal Publication

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: Revue Linguistique et Référentiels Interculturels

Année: 2020

Flipped learning for repurposing EFL class time in Moroccan university

Auteur: Mohamed Jaafari

Revue: The European Journal of Educational Sciences

Année: 2019